Γράφει η αγαπημένη μας διατροφολόγος-διαιτολόγος Γεωργία Τρέζου
Hey, εδώ είμαι κι εγώ. Καιρό είχα να γράψω άρθρο για την διατροφή, αλλά καλοκαιριάζει. Κι όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει, τόσο πληθαίνουν τα άρθρα με ανορθόδοξους τρόπους για να αδυνατίσεις  (αδυνάτισμα χωρίς τη χρήση φαγητού, καθώς, μπροστά στο ωραίο κορμί, τι σημασία έχει το φαΐ).

εδώ η Jennifer ποζάρει χαμογελαστή δείχνοντας πόσο άλλαξε το κορμί της μετά το κόψιμο των υδατανθράκων. Ξέχασε να αναφέρει τον προσωπικό γυμναστή, την προσωπική μαγείρισσα, τον προσωπικό μασέρ κ.α.

Αφορμή βέβαια γι’ αυτό το άρθρο στάθηκε το 10days challenge της Jennifer Lopez. 10 μέρες χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ υδατάνθρακες πρότεινε η κατά τ’ άλλα υπέροχη ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ – ΗΘΟΠΟΙΟΣ και 4 εκατομμύρια άνθρωποι πάτησαν την instagramiki καρδούλα κάτω από το ποστ.
Κάπου εδώ, νιώθω την ανάγκη να σας ενημερώσω. Να σας πω πως υδατάνθρακες δεν έχουν μόνο οι μακαρονάδες, τα pancakes, τα cupcakes, το ρύζι, οι πατάτες και οι μπανάνες. ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ έχουν και οι πιπεριές, τα καρότα, τα χόρτα, το μαρούλι, τα αμύγδαλα, το γιαούρτι, το αβοκάντο και γενικότερα όλα τα φρούτα και τα λαχανικά.

Τι μπορεί να έτρωγε η Jennifer 10 ολόκληρες μέρες, ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει. Οι 4.000.000 καρδούλες όμως, με στεναχώρησαν. Τρομάζω στη σκέψη και μόνο, πως σ’ αυτό το challenge μπορεί να πήραν μέρος άνθρωποι, που ήδη είχαν μια διαταραγμένη σχέση με το φαγητό. Άνθρωποι όλων των ηλικιών, που στη λαχτάρα τους να αδυνατίσουν, θα έκαναν τα πάντα.

Θα έκοβαν δηλαδή, τελείως τους υδατάνθρακες για 10 μέρες, νιώθοντας απίστευτη στέρηση, για να το γιορτάσουν στη συνέχεια με ένα υπερφαγικό επεισόδιο (εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά).
Αν έχασε 3 κιλά στο δεκαήμερο, σίγουρα τα πήρε πίσω δοκιμάζοντας πραγματικά το πεπτικό της σύστημα.
Είναι βλακώδες να βγάλεις από την διατροφή σου ολόκληρες ομάδες τροφίμων για να αδυνατίσεις. Γιατί, ας μην κοροϊδευόμαστε, ξέρεις ότι δεν θα σε οδηγήσει πουθενά. Ξέρεις ότι θα χειροτερέψει την σχέση σου με το φαγητό και θα σε οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής με την πρώτη ”ευκαιρία”. Αυτό θα φέρει τύψεις και ενοχές!
Φτάσαμε λοιπόν στα τέλη του Φλεβάρη, κι ίσως να έχεις προλάβει ήδη, να κάνεις μια αποτυχημένη δίαιτα. Μην αγχώνεσαι θα σου πω, και θα σου χτυπήσω νοερά την πλάτη. Ποτέ δεν είναι αργά. Κι όσο μπανάλ και τετριμμένο είναι αυτό που θα σου πω, ήρθε η ώρα πραγματικά να το δοκιμάσεις.
Σταμάτα να ξοδεύεις τα λεφτά σου δεξιά και αριστερά, σε μαγικά ζουμιά και χάπια. Ξεκίνα να αγαπάς το σώμα σου έτσι όπως είναι. Βρες τα θετικά σου σημεία και ανέδειξε τα.
Κι αν πραγματικά θέλεις να αλλάξεις το σώμα σου, σταμάτα να σκέφτεσαι το αδυνάτισμα.
Ξεκίνα να τρως όταν πεινάς και ναι, μπορείς να αφήσεις και κάτι στο πιάτο σου, εάν έχεις χορτάσει.
Γίνε περισσότερο δραστήριος (περπάτημα, γυμναστήριο, βόλτα με τον σκύλο, παρκάρισμα 3 στενά πιο κάτω κ.α.).
Αν τα κάνεις αυτά, θα νιώσεις πιο άνετα στα ρούχα σου, θα βελτιωθεί ο ύπνος και η διάθεση σου και φυσικά θα ανέβουν τα επίπεδα της ενέργειας σου, ανεξάρτητα από το τι λέει η ζυγαριά σου.

“Unfollow” σε όποιον σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα.

Ενημερώσου από τους ειδικούς και όχι από celebrities με πληρωμένες συνεργασίες. (Μπορώ να σε βοηθήσω να βελτιώσεις την σχέση σου με το φαγητό, αλλά σίγουρα δεν θέλεις να με ακούσεις να σου τραγουδάω. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ!)

Πηγή: repanaki.gr

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ