1. Πώς να πάω διακοπές και να μην παχύνω

  2. Πώς να πάω διακοπές και να φάω και να μην παχύνω

  3. Πώς να πάω διακοπές και να φάω και να πιω και να μην παχύνω

  4. Πώς να πάω διακοπές και να φάω και να πιω και να χαλαρώσω και να γλεντήσω και να μην παχύνω

 

Ακολουθούν σημαντικές πληροφορίες για τα παραπάνω ερωτήματά σου

  1. ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ, άρα ξέρεις τι θα σου παρέχεται κατά τη διαμονή σου.

Υπάρχει ψυγείο στο δωμάτιο και τα πάντα είναι πιο εύκολα

Για εσένα που θέλεις να διατηρήσεις μια υγιή πορεία, δοκίμασε να φτιάξεις overnight oats, τοστάκι με γαλοπούλα & κασέρι, γιαούρτι με δημητριακά, φρουτοσαλάτα με λίγο ταχίνι και ξηρούς καρπούς ή γάλα με ψωμί και μέλι.

Δεν υπάρχει ψυγείο γιατί δεν υπάρχει δωμάτιο.

Για τους λάτρεις του camping ίσως αυτές οι επιλογές να είναι πιο δύσκολες, οπότε δοκίμασε κάτι σε ταχινόμελο με φρυγανιές ή κουλούρι με φρούτο.

Yπάρχει ψυγείο αλλά δε θέλω να φτιάχνω πρωινό στις διακοπές μου.

Πάρα πολύ ωραία, και για εσένα υπάρχει λύση. Μπορείς να πάρεις απ’ έξω κάτι που σε ευχαριστεί και σου έχει λείψει, απλά προσπάθησε να περιορίσεις τις μελλοντικές σου τύψεις, επιλέγοντας ποιες μέρες θα φας κάτι ανθυγιεινό και ποιες μέρες θα αρκεστείς σε ένα τοστάκι με λίγο φυσικό χυμό.

2. ΒΕΒΑΙΩΣΟΥ πως πάντα η τσάντα σου είναι γεμάτη με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών κι έτσι απέφυγε τις άσκοπες θερμίδες σε σοκολάτες, μπισκότα και πατατάκια μόνο και μόνο επειδή λιμοκτονείς μετά από ώρες αφαγίας στην παραλία.

3. ΚΟΛΥΜΠΑ!!! Δροσίζεσαι, παίζεις με τους φίλους και την οικογένεια σου, χαλαρώνεις το σώμα σου, απολαμβάνεις τον ήλιο και κρατιέσαι σε φόρμα.

4. Ο ήλιος, το ταξίδι, η κούραση, η αϋπνία και τα κοκτέιλ, αφυδατώνουν λίγο λίγο το σώμα σου κι εσύ αυτές τις ημέρες ξεχνάς τη σημασία της ενυδάτωσης. Λανθασμένα μηνύματα του εγκεφάλου σε ωθούν να φας ακραίες ποσότητες. Η κούραση, ο πονοκέφαλος κι η ζαλάδα σου χτυπάνε την πόρτα κι εσύ δεν ξέρεις γιατί. ΝΕΡΟ, είναι η απάντηση. Τα κακά νέα είναι πως άμα περιμένεις να νιώσεις τη δίψα για να πιεις νερό, να ξέρεις πως έχεις ήδη αφυδατωθεί. (κι εγώ θα σου φωνάζω όταν έρθεις για λιπομέτρηση. ΝΑΙ θα το κάνω.)

5. Οι διακοπές σου διαρκούν 7 ημέρες κι εσύ φοβάσαι πως φίλοι και γνωστοί θα βρεθούν μπροστά σου και θα σε παρασύρουν σε ταβέρνες και σε μπαρ. Σε μέρη που θα ΡΕΕΙ ΑΦΘΟΝΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ. Ένα κοκτέιλ είναι ικανό εύκολα και γρήγορα να σε φορτώσει με 500 θερμίδες επιπλέον. Και αν είσαι από αυτούς που προτιμάς να τις φορτωθείς στη δοκιμή τοπικών εδεσμάτων φρόντισε να αποφύγεις κάθε είδους κοκτέιλ. Η μπίρα χωρίς αλκοόλ θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή για εσένα. Αν πάλι το έχεις ανάγκη, όρμα και καλή διασκέδαση.

6. Βρίσκεσαι μακριά από την πόλη, την καθημερινότητα και τη δουλειά σου και περιτριγυρίζεσαι από νέα προϊόντα και ξεχωριστές γεύσεις. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΙΤΑ. Είναι χρόνος και μέρες χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς. Δοκίμασε το γλυκό που σου έχει σπάσει τη μύτη από μακριά, ενέδωσε στην αλμυρή «αμαρτία» που θα δεις σε μια ταβέρνα. Φρόντισε η υπόλοιπη μέρα σου να είναι λιγάκι πιο ελαφριά κι υγιεινή όσων αφορά την ποσότητα και την ποιότητα και στο εγγυώμαι, η χαρά που θα πάρεις θα είναι μεγάλη!

Μη στερηθείς, μην πιεστείς και προς θεού μη με σκέφτεσαι ούτε εμένα ούτε τη ζυγαριά μου! Γέμισε τις μπαταρίες της αισιοδοξίας, της δύναμης και της θέλησής σου όσο περισσότερο μπορείς! (γιατί διαφορετικά πάλι θα σου φωνάζω)

Καλό καλοκαίρι, Καλή ξεκούραση, Καλές βουτιές!!!

RESTART DIET team