-Και γιατί η πρωτεϊνική διατροφή να είναι κακή;

-Ναι, αλλά γιατί να είναι καλή;

 

 

Έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ;Massage Inn | Είστε έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ στη Θεσσαλονίκη;

 

 

 

 

Αν ένας άνθρωπος με ρωτήσει για την πρωτεϊνική διατροφή και αν την προτείνω, η γνώμη μου κατά βάση θα είναι όχι! Γιατί όχι; Γιατί χωρίς τη σωστή καθοδήγηση είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί, έτσι που να μη δημιουργήσει μετέπειτα πρόβλημα στην υγεία (ανεξέλεγκτες ποσότητες κρέατος & κακής ποιότητας πρωτεΐνες) ή στην αύξηση σωματικού βάρους (κακή ισορροπία μακροθρεπτικών συστατικών). Ο πιο σημαντικός όμως λόγος που θα πω «όχι» στην πρωτεϊνική διατροφή είναι γιατί η διαχείριση, η απενοχοποίηση τροφών (υδατάνθρακες & λίπος) και η καλή σχέση με το φαγητό σου είναι μερικοί από τους σημαντικότερους συμμάχους που θα έχεις ποτέ για την υγεία σου.

Αν μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά στην καθημερινότητα σου, όπως είναι οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες και το λίπος -ΝΑΙ το λίπος- τότε είσαι κερδισμένος. Όλα είναι εξίσου αναγκαία για τον ανθρώπινο οργανισμό. Η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται ως δομικό συστατικό των κυττάρων και συμβάλλει στην επιδιόρθωση των ιστών. Συμμετέχει στο μεταβολισμό και στη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Ενώ το λίπος χρησιμοποιείται ως συστατικό των μεμβρανών των κυττάρων και των ορμονών. Παράλληλα συμβάλλει στην απορρόφηση των λιποδιαλυτών βιταμινών.

Ποιος λοιπόν θα πει ότι κάποιο από αυτά δεν είναι αναγκαίο; Όλα είναι. Το κακό είναι πως υπάρχει δυσκολία στο να καταλάβεις σε ποιο βαθμό πρέπει να λαμβάνεις το καθένα από αυτά. Η πρωτεϊνική διατροφή στοχεύει στην αύξηση των πρωτεϊνών, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να γίνει μακροπρόθεσμα, γιατί η διατήρηση ημερήσιου υψηλού ποσοστού πρωτεΐνης προϋποθέτει τη διατήρηση χαμηλών ποσοστών υδατανθράκων και λίπους έτσι ώστε οι ημερήσιες θερμίδες να μην υπερβαίνουν τις προβλεπόμενες. Μόνο άμα υπάρχει σωστή διατήρηση των ημερήσιων θερμίδων θα έρθει η απώλεια βάρους.

Φυσικά εφόσον αποφασίσεις να εφαρμόσεις πρωτεϊνική διατροφή και συμπεριλάβεις στην καθημερινότητα σου πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, και παράλληλα μειώσεις απλούς υδατάνθρακες κακής ποιότητας, σίγουρα θα βοηθήσει περισσότερο την υγεία σου. Τα πάντα θέλουν μέτρο, σωστή διαχείριση, απενοχοποίηση, τακτικό έλεγχο τόσο ιατρικό όσο και διατροφολογικό.

RESTART DIET team