Η πανδημία του Covid-19 είναι μια υπενθύμιση ότι η γυμναστική και η υγιεινή ζωή συνεχίζει να είναι μια από τις καλύτερες άμυνες του οργανισμού

Όσοι παρακολουθείτε  τις ειδήσεις τελευταία ξέρετε τι πρέπει να κάνετε πλέον: πλένετε τα χέρια σας λεπτομερώς, χρησιμοποιείτε τον αγκώνα σας ή ένα χαρτομάνδηλο για να βήξετε ή να φτερνιστείτε, καθαρίζετε τις διάφορες επιφάνειες συστηματικά, επιλέγετε την οικειοθελή απομόνωση. Αυτές είναι οι συμβουλές των ειδικών για τον περιορισμό της διασποράς του ιού μέχρι να δημιουργηθεί το εμβόλιο.

Για να διαβάζετε το συγκεκριμένο άρθρο, το πιθανότερο είναι ότι ήδη κάνετε το καλύτερο δυνατόν για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να προετοιμαστείτε για να καταπολεμήσετε τον κορωνοϊό. Ποιο είναι αυτό; Η γυμναστική!

Έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ;Massage Inn | Είστε έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ στη Θεσσαλονίκη;

Έχει αναφερθεί ότι αν η γυμναστική ήταν χάπι θα θεωρούταν το θαυματουργό φάρμακο. Τόσο ευεργετικά είναι τα αποτελέσματά της, όπου μπορεί να βελτιώσει τα πάντα. Από τη γενική σας φυσική κατάσταση μέχρι τα μυοσκελετικά προβλήματα, τα καρδιαγγειακά, τον διαβήτη, την ψυχική υγεία, το άγχος και την κατάθλιψη.

Πέραν της ενδυνάμωσης και της φυσικής κατάστασης λοιπόν, παρακάτω σας παραθέτουμε τους τρεις κυριότερους λόγους για να συνεχίσετε να γυμνάζεστε ή αν δεν έχετε ξεκινήσει, να το κάνετε τώρα.

Υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα

Η καλή φυσική κατάσταση βελτιώνει και την άμυνα του οργανισμού σας. Η γυμναστική αυξάνει την ροή του αίματος και κινητοποιεί τα λευκά αιμοσφαίρια τα οποία είναι η κύρια αμυντική γραμμή ενάντια στα μικρόβια. Συνιστάται τουλάχιστον 150 λεπτά ήπιας αεροβικής άσκησης ή 75 λεπτά έντονης άσκησης την εβδομάδα. Μια μελέτη αναφέρει ότι αρκούν 30 λεπτά έντονου βαδίσματος για να αυξηθεί η κυκλοφορία των φυσικών φονικών κυττάρων όπως και άλλων αμυντικών γραμμών του οργανισμού σας.

Μειώνει τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων

Η μελέτη με τίτλο «Η γυμναστική είναι το αντίδοτο» του Αμερικανικού Κολεγίου Αθλητιατρικής, στοιχειοθετεί τα πολλά οφέλη της γυμναστικής στην υγεία. Μερικά από αυτά είναι η μείωση αρκετών καρκινικών δεικτών, η μείωση του κινδύνου να αποκτήσουμε περιττό βάρος (συμπεριλαμβανομένων των σχετιζόμενων προβλημάτων υγείας και του διαβήτη) και η βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας (συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της πιθανότητας υπέρτασης και εγκεφαλικού επεισοδίου). Όλα αυτά ελαττώνουν τις πιθανότητες θνητότητας όσων γυμνάζονται. Τα συγκεκριμένα οφέλη αυτά έγιναν αντιληπτά και από άτομα με χρόνιες παθήσεις.

Βελτιώνει την ψυχική υγεία

Οι ορμόνες του άγχους θέτουν σε κίνδυνο την άμυνα του οργανισμού. Η γυμναστική, συμπεριλαμβανομένης της γιόγκα, είναι ένας καλός τρόπος να καταπολεμήσετε το στρες. Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η συστηματική άσκηση καλυτερεύει την ψυχική υγεία, όπως επίσης ελαττώνει τις πιθανότητες της άνοιας, το άγχος και την κατάθλιψη. Επίσης βελτιώνει την εγκεφαλική λειτουργία, την ποιότητα της καθημερινότητας και τον ύπνο. Νευροεπιστήμονες υποστηρίζουν ότι ακόμη και η ήπια άσκηση μπορεί να έχει σημαντική θετική επίδραση στην υγεία.

Το να πούμε ότι η γυμναστική είναι πιο αποτελεσματική από κάποια φαρμακευτική αγωγή είναι υπερβολή. Αυτό που υποστηρίζεται κι από μελέτες είναι ότι η άσκηση είναι εξίσου αποτελεσματική στην αντιμετώπιση αρκετών χρόνιων παθήσεων.

Συμπερασματικά η γυμναστική μας κάνει καλό! Γι’ αυτό συνεχίστε να γυμνάζεστε από όπου μπορείτε και με οποιοδήποτε τρόπο μπορείτε!

Το αγαπημένα σας δίκτυο γυμναστηρίων GYMNASIUM στέκεται στο πλάι όλων των μελών και όλων των φίλων της άσκησης.

Σε συνεργασία με την Les Mills Greece μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο εδώ όλα τα προγράμματα ομαδικών της Les Mills που φιλοξενούμε στα γυμναστήρια μας.

Επίσης όλα τα ενεργά μας μέλη μπορούν να βρουν στην εφαρμογή Gymnasium Fitness App ασκήσεις για προπόνηση στο σπίτι, που έχουν ετοιμάσει οι προπονητές μας αποκλειστικά για εσάς και αφορούν σε όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης, στην επιλογή Προπονήσεις.

Για όσους δεν ενεργοποίησαν ακόμη τον λογαριασμό τους μπορούν να στείλουν το αίτημα τους στο support@gymx.gr, ενώ όσοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα συγχρονισμού μπορούν να ακολουθήσουν τα βήματα του παρακάτω συνδέσμου: https://prnt.sc/ri9teg

Μένουμε σπίτι, παραμένουμε σε φόρμα.

Συμπληρώματα Διατροφής - My Fit Food Συμπληρώματα Διατροφής - My Fit Food