5+1 Ρεαλιστικοί στόχοι που αξίζει να βάλεις για το νέο έτος!

0
127

Για πότε τελείωσε το 2021, δεν πήραμε χαμπάρι! Κι όμως, οι all time classic στόχοι για τη νέα χρονιά, έρχονται κάθε τέλη του χρόνου, για να μας στοιχειώσουν και να μας προξενήσουν ένα ανεξήγητο άγχος. “Από το νέο χρόνο, θα πηγαίνω κάθε μέρα γυμναστήριο. Θα αρχίσω αυστηρή δίαιτα. Θα κόψω τη γλουτένη”. Απόλυτη και ξαφνική στέρηση. Ακούγεται λιγάκι προβληματική αυτή η προσέγγιση, αν μας ρωτάς. Τί θα έλεγες, λοιπόν, να αφήσεις στην άκρη, όλους αυτούς τους στόχους περί στέρησης και να στρέψεις την προσοχή σου σε κάτι πιο ρεαλιστικό και βιώσιμο;

“Βγάλε” εντελώς από το μυαλό σου τη νοοτροπία της αυστηρής δίαιτας.

Το diet mentality, ή αλλιώς η νοοτροπία της στερητικής δίαιτας, είναι μία πολύ αρχαία αντίληψη, που δημιουργήθηκε με σκοπό να “φυτέψει” σε όλους την απαίτηση να είμαστε αδύνατοι. Ποιός είπε όμως, ότι αυτό είναι υγιές;

Massage Inn | Είστε έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ στη Θεσσαλονίκη;

Φανταζόμαστε, ότι δεν μπορείς να τρως καθημερινά μόνο 1 αγγούρι και να αποφεύγεις τους υδατάνθρακες για πάντα, γι’ αυτό έχουμε να σου προτείνουμε, κάτι διαφορετικό. Προσπάθησε να αφήσεις στην άκρη τις ακραίες απόψεις και να θέσεις πιο ρεαλιστικούς στόχους. Αν θέλεις να αδυνατίσεις, υπάρχουν τρόποι, χωρίς να στερηθείς. Οι ειδικοί θα σε βοηθήσουν να βγεις από τον λαβύρινθο, που έχεις μπει εδώ και χρόνια.

Δεν υπάρχουν “καλά” και “κακά” τρόφιμα

Δεν είναι έγκλημα να τρως σοκολάτα. Και πατατάκια. Και παγωτό. Αλλά αντί να τα τρως κάθε μέρα ή να τα αφαιρείς οριστικά από το μενού, στρέψε την προσοχή σου, στο να τα απολαμβάνεις περιστασιακά και με μέτρο, όταν πραγματικά τα έχεις όρεξη. Πάψε πια να πιστεύεις στα “καλά” και στα “κακά” τρόφιμα. Όπως έχουμε τονίσει, άλλωστε και στο παρελθόν, ΟΛΑ τα τρόφιμα έχουν μία θέση στο πιάτο σου. Δεν χρειάζεται λοιπόν, να τα περνάς από Ιερά Εξέταση.

(Εδώ να τονίσουμε πως εξαιρούνται τα άτομα, που έχουν παρουσιάσει αλλεργία, δυσανεξία ή κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας).

Βάλε περισσότερη ποικιλία, δοκίμασε νέα πράγματα

Δοκίμασε ένα νέο φρούτο ή λαχανικό, κάθε εβδομάδα. Όσο μεγαλύτερη ποικιλία υπάρχει στη διατροφή σου, τόσο το καλύτερο. Αυτό επειδή οι διαφορετικές τροφές παρέχουν διαφορετικά μικροθρεπτικά συστατικά. Πειραματίσου και αφέσου ελεύθερος σε νέες γεύσεις. Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσες νέες τροφές θα σου αρέσουν!

Μαγείρεψε περισσότερο

Έρευνες δείχνουν, ότι οι άνθρωποι, που μαγειρεύουν περισσότερα γεύματα στο σπίτι, έχουν καλύτερη ποιότητα διατροφής και λιγότερο σωματικό λίπος, από τους ανθρώπους, που τρώνε περισσότερα γεύματα απ΄έξω.

Για την ακρίβεια, μια μελέτη σε 11.396 ενήλικες, διαπίστωσε, ότι εκείνοι, που έτρωγαν 5 ή περισσότερα γεύματα στο σπίτι την εβδομάδα, είχαν 28% λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι, σε σύγκριση με εκείνους, που έτρωγαν λιγότερα από 3 γεύματα στο σπίτι την εβδομάδα

Μπορείς να ξεκινήσεις, φτιάχνοντας ένα γεύμα την ημέρα και στη συνέχεια, να αυξήσεις τη συχνότητα με την πάροδο του χρόνου, μέχρι να φτιάχνεις την πλειονότητα των γευμάτων και των σνακ σου στο σπίτι. Πάρε ιδέες για καινούριες και εύκολες συνταγές από το restartdiet.gr

Προσπάθησε να κινείσαι περισσότερο μέσα στην ημέρα σου.

Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων, που υπόσχονται να πηγαίνουν καθημερινά στο γυμναστήριο, ενώ μέχρι πρότινος δεν γνώριζαν ούτε που βρίσκεται, μπορείς να αυξήσεις τις πιθανότητες να κρατήσεις τις αποφάσεις σου για τη γυμναστική, επιλέγοντας μια δραστηριότητα με βάση τα γούστα σου. Το καλό της υπόθεσης είναι, ότι η κίνηση μπορεί να πάρει πολλές μορφές, άρα έχεις πολλές επιλογές. Γυμναστική με όργανα, τρέξιμο στο πάρκο, χορός, κολύμπι κλπ. Από εκεί και πέρα, αυτό που έχει σημασία, είναι η αντικειμενικότητα της συχνότητας που θα θέσεις. Μην ξεχνάς όμως ότι η θέσπιση ενός πιο ρεαλιστικού στόχου, μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες να διατηρήσεις τη νέα σου ρουτίνα, ειδικά αν είσαι νέος/α στη γυμναστική.

Αφιέρωσε χρόνο στην αυτοφροντίδα σου (self love)

Ξεφορτώσου την αρνητική αυτοκριτική και βάλε στο πρόγραμμα να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου. Να του δείχνεις με πράξεις (π.χ. γυμναστική) και να μιλάς με αγάπη για το σώμα σου. Όταν εμφανίζονται αρνητικές σκέψεις, παρατήρησε τες και στη συνέχεια επίλεξε να τις απορρίψεις. Μην ξεχνάς ότι γινόμαστε οι σκέψεις μας…

Ευχαριστούμε την ομάδα του Restart Diet.

Ακολούθησε το Restart Diet σε Instagram , Facebook & στο restartdiet.gr για οδηγίες αναφορικά με τη διατροφή σου, βίντεο με συνταγές & λύσεις για την οργάνωση της δίαιτας σου!

Συμπληρώματα Διατροφής - My Fit Food