Έπειτα από τις πρώτες οδηγίες σχετικά με την επαναλειτουργία των γυμναστηρίων και τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού, η ομάδα συνεργατών του Gymnasium έφτιαξε το παρακάτω FAQ που θα απαντήσει σε όλες τις συχνές ερωτήσεις των μελών μας.

1.ΠΠοιο είναι το ωράριο του γυμναστηρίου κατά τους καλοκαιρινούς μήνες;

Το νέο ωράριο των γυμναστηρίων για τους καλοκαιρινούς μήνες είναι

Massage Inn | Είστε έτοιμοι να χαλαρώσετε με ένα μοναδικό μασάζ στη Θεσσαλονίκη;

Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00-23:00

Σάββατο 12:00-20:00

2. Είχα ενεργή συνδρομή όταν έκλεισαν τα γυμναστήρια. Τι γίνεται με τους μήνες που πέρασαν και τα γυμναστήρια ήταν κλειστά;

Στα γυμναστήρια Gymnasium παγώσαμε όλες τις συνδρομές των μελών μας για το χρονικό διάστημα αναστολής λειτουργίας μας (28/10/20 έως 30/05/21). Αυτό σημαίνει ότι δε χάσατε ούτε μια μέρα από τη συνδρομή σας. Από τη Δευτέρα 31/05 η συνδρομή σας θα είναι και πάλι ενεργή και μπορείτε να έρθετε να γυμναστείτε κανονικά.

3. Έχω στην κατοχή μου Voucher που έληξε 15/03/21. Μπορώ ακόμη να το χρησιμοποιήσω;

Όλα τα Voucher παραμένουν ενεργά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μας 31/05/21 έως και τη νέα ημερομηνία λήξης που είναι στις 12/09/21.

4. Χρειάζεται να κλείσω ραντεβού για να έρθω στο γυμναστήριο;

Για την επίσκεψη στο γυμναστήριο είναι απαραίτητο όλα τα μέλη μας να κλείνουν ραντεβού μέσω της εφαρμογής Gymnasium Fitness App, μέχρι και 24 ώρες πριν από αυτό. Σε περίπτωση που δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στην εφαρμογή, μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας τηλεφωνικά στη γραμματεία.

5. Χρειάζεται να κάνω self test για να έρθω στο γυμναστήριο;

Όλοι οι επισκέπτες στο γυμναστήριο υποχρεούνται σε εβδομαδιαίο προληπτικό έλεγχο, είτε με self test, είτε με rapid test. Τα αποτελέσματα θα δηλώνονται μέσω της εφαρμογής Gymnasium Fitness App κατά τη διαδικασία κράτησης του ραντεβού. Σε περίπτωση που δεν έχετε ακόμη λογαριασμό στην εφαρμογή, μπορείτε να επιδείξετε τη δήλωση του test στη γραμματεία.

Η δήλωση του αποτελέσματος του Self test γίνεται ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο https://covid19-self-test.services.gov.gr/templates/COVID19-SELF-TEST2/create/

6. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική;

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική κατά την είσοδο και έξοδο σας από το γυμναστήριο, αλλά και κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας εφόσον δεν κάνετε αερόβια άσκηση (ρωτήστε τον γυμναστή σας) ή εφόσον δεν μπορεί να τηρηθεί απόσταση 3m με τους συνασκούμενούς σας.

7. Γίνονται ομαδικά προγράμματα;

Τα ομαδικά προγράμματα θα πραγματοποιούνται κανονικά, με περιορισμό στον αριθμό των συμμετεχόντων, και είναι απαραίτητο να κλείνετε τη θέση σας μέσω της εφαρμογής. Το ίδιο ισχύει για τα κλειστά γκρουπ και τις υπόλοιπες υπηρεσίες Pilates Studio, EMS, Vacu Power, Cross Training.

8. Τα αποδυτήρια λειτουργούν;

Τα αποδυτήρια είναι προσβάσιμα μόνο για τη χρήση των διαθέσιμων φοριαμών, ώστε να ασφαλίζετε τα προσωπικά σας αντικείμενα. Δεν επιτρέπεται η χρήση των ντουζ.

9. Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου;

Είναι απαραίτητο να έχετε αθλητικά παπούτσια που θα χρησιμοποιείτε μόνο εντός του γυμναστηρίου, μεγάλη πετσέτα που θα χρησιμοποιείτε σε κάθε μορφής άσκηση και διπλή μάσκα ή εναλλακτικά μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2/N95).

10. Ποιες είναι οι καλοκαιρινές τιμές και προσφορές;

Για τις τιμές και τις προσφορές μας μπορείτε να ενημερωθείτε από τη γραμματεία, είτε αυτοπροσώπως χωρίς ραντεβού, είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο του εκάστοτε γυμναστηρίου.

Παρακαλούμε να τηρείτε την ελάχιστη απόσταση των 2m σε όλους τους χώρους του γυμναστηρίου και να πλένετε συχνά τα χέρια σας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση και την συμμόρφωση με τους νέους κανόνες λειτουργίας. Θα προσαρμοζόμαστε άμεσα σε κάθε νέα οδηγία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.

Συμπληρώματα Διατροφής - My Fit Food